MganduTekanan pengubahAnalisis sebab-sebab populariti

  • masa pelepasan:2024-01-14 09:10:26
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:80
  • Penerangan pantas:

    Mgandu,Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayak

Kandungan artikel

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

MganduSelepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, dan pengubah akan menyerahkan teknik profesional untuk pemeriksaan. Sebab utama adalah seperti ini:

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

KirtipurPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Kebocoran minyak di flange looper

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.


MganduTekanan pengubahAnalisis sebab-sebab populariti



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,MganduPengubah terbenam minyak, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Masa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

Sudah tentu,MganduFabrik pengubah pengasingan jenis kering, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Kualiti tinggi dan harga rendahJarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

Penghakiman cacat pengubah kuasa


MganduTekanan pengubahAnalisis sebab-sebab populariti



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

kualiti tertinggiUntuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

MganduOil leakage of cast iron parts

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Dipersediakan dengan pengawal suhu,MganduName, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

MganduMaklumat produk lain
  • SalsalsallePembuat lif villa rumah tanggaRundingan dalam talian

    SalsalsallePembuat lif villa rumah tanggaRundingan dalam talian

  • MachidaPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kekuatan tegangan

    MachidaPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis kekuatan tegangan

  • XinjiangPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikCara menolak kaedah saintifik dalam keh

    XinjiangPlatform penangkapan jenis keretapi panduan hidraulikCara menolak kaedah saintifik dalam keh

  • XinjiangPenghasilan jambatan naikTindakan privasi apa yang termasuk

    XinjiangPenghasilan jambatan naikTindakan privasi apa yang termasuk

  • CrossnoJembatan naik kecil sederhanaBerapakah harganya

    CrossnoJembatan naik kecil sederhanaBerapakah harganya

  • CrossnoPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumAnalisis peranan yang dimainkan dalam industri

    CrossnoPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumAnalisis peranan yang dimainkan dalam industri

  • CrossnoPemulihan Semi-AutomatikKelebihan pembinaan operasi

    CrossnoPemulihan Semi-AutomatikKelebihan pembinaan operasi

  • GifuPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringCara cat untuk mengelakkan kakisan

    GifuPiawai terakhir untuk pengubah jenis keringCara cat untuk mengelakkan kakisan

  • segera:Peringatan: Maklumat MganduTekanan pengubahAnalisis sebab-sebab populariti memberi anda MganduTekanan pengubahAnalisis sebab-sebab populariti oleh syarikat kami, perkhidmatan MganduTekanan pengubahAnalisis sebab-sebab populariti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MganduTekanan pengubahAnalisis sebab-sebab populariti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MganduTekanan pengubahAnalisis sebab-sebab populariti. MganduTekanan pengubahAnalisis sebab-sebab populariti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MganduTekanan pengubahAnalisis sebab-sebab populariti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!